מיזם ותחרות בתוכנית קיימות ב121- המחיר האמיתי של של תעשיית האופנה.
במסגרת המיזם בתי הספר פעלו באמצעות אקטיביזם סביבתי והקימו מיצב במקום מרכזי בבית הספר שהעביר את המסר והעלה למודעות את נושא המחאה נגד תרבות הצריכה בדגש על תרבות האופנה.
לגמר עלו 5 בתי ספר שהמיזמים שלהם ענו על הקריטריונים הבאים :
- מיקום המיצג :מקום מרכזי ובולט בבית הספר
- נראות: מיצג מרשים שמושך תשומת לב
- העברת המסר: חיבור בין תרבות הצריכה לבין הנזק הסביבתי- חברתי שמאחורי תעשיית האופנה, עובדות וטיפים לעידוד צריכה נבונה.
- פרסום: העלאת סרטון למדיה החברתית של בית הספר
- נקודות בונוס: פעילות הסברתית בנושא בכיתות/ בסמוך למיצג.
אורט מקיף א אשקלון- מקום ראשון




אורט גוטמן – מקום שני



אורט כרמי גת קרית גת – מקום שני
אורט רחובות – מקום שלישי



אורט רוגוזין מגדל העמק – מקום רביעי


