היבה תתר רכזת חברתית ומעורבות מצטיינת לשנת תשפ"ה, מאורט להנדסה ומדעים, לוד.
להיבה יש תוכניות מפורטות, לוח שנה מסודר, ממתקים והבנה שדברים טובים קורים עם תכנון מדויק וחיבור אמיתי. 🍬
משמעות התפקיד
במסגרת החינוך חברתי היבה הובילה תהליכים חברתיים וערכיים ויוזמות בית ספריות וקהילתיות. במסגרת המעורבות חברתית היא עודדה תלמידים להשתתפות פעילה בקהילה, תוך יצירת מסגרת מתאימה להתנדבות. ובתוכניות של אורטוב הצליחה להטמיע ערכים של מנהיגות, קהילה ותרומה לחברה.
היבה, למה בחרת בתפקיד זה?
כיוון שתפקידים בעולם החינוך החברתי והמעורבות הם בעלי משמעות עמוקה. ניתן להשפיע, להוביל, וליצור שינוי אמיתי בחברה. הם עוסקים בבניית קהילה, בהענקת כלים חברתיים לדור הצעיר.🌱
מה הכי מרגש אותך בתפקיד?
הכי מרגש את היבה בתפקיד חינוך חברתי הוא היכולת להשפיע ולעצב את דור העתיד. זה תפקיד שמאפשר לראות תהליכים אמיתיים של שינוי, לפגוש תלמידים ולראות אותם גדלים, מתפתחים, ומגלים את עצמם בתוך החברה. יש רגעים שבהם תלמידים מגלים את הכוחות שלהם, מתנסים במנהיגות, לוקחים אחריות, ומבינים שהם יכולים לעשות שינוי אמיתי בקהילה שלהם – וזה פשוט מרגש וממלא סיפוק. ✨
מה למדת על עצמך במסגרת התפקיד?
"למדתי על עצמי יכולות מנהיגות, תקשורת בין-אישית, ויכולת השפעה. תפקיד כזה דורש רגישות חברתית, יכולת ארגון, ויכולת להניע אנשים לעשייה משמעותית והצלחתי להשפיע על דור העתיד, התלמידים שלי. זה מלמד אותי איך לעבוד בצוות, איך להתמודד עם אתגרים ואיך להפוך חזון למציאות." 💡
איך את טוענת את המצברים שלך ומה הטיפ שאת מבקשת לתת לצוות החינוכי?
"אני נטענת מכמה דקות של שקט, נשימות ומדיטציה. פעילות גופנית 4 פעמים בשבוע בחד"כ וכתיבה על החוויות, מה למדתי ומה צריך לשפר". יצירת קשר אישי ואמון עם התלמידים, זה הטיפ של היבה לצוותים החינוכיים. ולדבריה חשוב לבנות מערכת יחסים מבוססת אמון והקשבה.